Поширені питання
Чи можу я зробити індивідуальне замовлення (модифікувати товар або замовити модель, якої немає у вас в магазині)?
Так приймаємо, але не всі!
Кожне індивідуальне замовлення обговорюється з кожним клієнтом окремо. Для цього вам потрібно зв’язатися з нашим менеджером і повідомити про це.
Після обговорень всіх деталей та нюансів, менеджер зможе надати вам точну відповідь на те, чи зможемо ми зробити це індивідуальне замовлення.Якими способами я можу оформити замовлення?
1. Через інтернет-магазин, додавши товар у корзину та виконавши всі подальші дії.
2. Зателефонувавши по номеру телефона (0687800025) менеджеру та оформивши замовлення разом з ним.
3. Написавши нам у один із мессенджерів: Telegram, Viber, WhatsApp.Що робити, якщо мені надійшов пошкоджений товар?
Зв’яжіться з нами і ми обсудимо всі деталі та вирішення цієї ситуації.
Які способи оплати є у вашому магазині?
- Оплата за реквізитами.
- Оплата на картку.
- Післяплата.
- Пром-оплата.
- LiqPay.
Якщо ви обрали оплату за реквізитами або на картку, то обов’язково після оплати надішліть нам чек або скріншот вашої оплати.
Чи можливе повернення товару?
1. Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
2. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю з менеджером.
Більш детальну інформацію ви можете прочитати на сайті магазину в розділі «Повернення та обмін».Чи безкоштовне у вас гравіювання?
Так, гравіювання на товарах ми робимо безкоштовно.
Вам просто потрібно вибрати стиль, надпис (обов’язково англійською мовою), місце гравіювання і повідомити нам цю інформацію (в коментарях до замовлення або зателефонувавши по номеру телефона: 0687800025).Скільки потрібно часу на обробку та відправлення мого замовлення?
Всі замовлення, які були здійснені у будні дні ми приймаємо протягом одного дня.
Замовлення, які були здійснені у вихідні дні, ми приймаємо у понеділок.
На виготовлення та відправку товару йде від 1 до 3 днів.
Після відправки товару ми відправимо вам відповідне SMS-повідомлення, що ваш товар уже відправлений.Чи можу я вибрати товар у іншому кольорі шкіри?
Так, ви можете це зробити.
При оформленні замовлення (в коментарях до замовлення або зателефонувавши по номеру телефона: 0687800025) вкажіть колір шкіри з якого ви хочете, щоб був виготовлений товар.Весь асортимент кольорів ви можете переглянути на одному із фото товару.
Чи є у вас безкоштовна доставка?
Так, у нас є безкоштовна доставка по Україні, якщо сума замовлення від 300 грн. і більше.
Який у вас графік роботи?
Понеділок: 8:30 – 17:00.
Вівторок: 8:30 – 17:00.
Середа: 8:30 – 17:00.
Четвер: 8:30 – 17:00.
П’ятниця: 8:30 – 17:00.
Субота: Вихідний.
Неділя: Вихідний.Але, ви можете зв’язатися з нами 24/7 за номером телефону: 0687800025.
Товари із натуральної шкіри?
Так, всі товари ми виготовляємо тільки із натуральної шкіри "Crazy Horse"Чи є у вас подарункове упакування?
Так, у нашому магазині є додаткові послуги і одне з них подарункове упакування.
Попередньо зважайте на те, що усі додаткові послуги в моєму магазині є платними.
Що вам потрібно зробити, щоб отримати подарункове упакування:- Розмістіть ваше замовлення основного товару разом з подарунковим пакуванням.
Посилання на подарункове упакування: https://dominic.in.ua/ua/p1696424781-podarochnaya-upakovka.html - Або зв’яжіться з нами по телефону: 0687800025 , та повідомте про це.
- Або напишіть нам у один із мессенджерів: Telegram, Viber, WhatsApp.
- Розмістіть ваше замовлення основного товару разом з подарунковим пакуванням.