Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути або обміняти невідповідний товар упродовж 14 днів із моменту купівлі. Це право вам гарантує "Закон про захист прав споживача". Повернення товару відбувається за попередньою договореністю з менеджером нашого інтернет-магазика. Ми гарантуємо вам повернення грошей за вирахунком доставки товару. Умови обміну або повернення товару в цьому разі: Згідно з версією 9 законом «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений у магазин упродовж 14 днів, не з огляду на дні купівлі, якщо здійснюються такі вимоги: - товар, що не був у вживанні та не має слідів використання; - якщо на товарі немає лазерного гравіювання, персоналізації; - якщо товар був виготовлений не під замовлення. Тобто, якщо товар зазнав будь-якої зміни (навіть найменшому), на прохання клієнта такий товар повернення або обміну не підлягає! - товари магазину, які можна замовити виключно за індивідуальним замовленням, поверненням та обміну не підлягають! Тільки в разі, коли була допущена помилка з нашого боку. - товарний вигляд збережений — тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інші предмети товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований і упакований; - є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводське маркування й паковання. Повернення грошових засобів відбувається після отримання та перевірки товару на цілісність. Якщо у Вас виникли проблеми з товаром, спочатку зробіть такі дії: - зв'яжіть із нами будь-яким зручним для вас способом. - пишіть нам електронною поштою dmitrostrutinskiy@ukr.net, у темі листа вкажіть «Повернення товару», сформулюйте проблему, вкажіть номер замовлення, дату покупки, додайте світлини ФІО, контактний телефон, наш консультант допоможе вам розв'язати її.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.